Zwrot i wymiana towaru
Proces zwrotu lub wymiany towaru jest u nas bardzo prosty i szybki. Postępuj zgodnie z instrukcją i wybierz opcję „Wymieniaj towar” lub „Zwrócić towar z zamówienia”
-
W formularzu wpisz numer zamówienia oraz adres e-mail i wybierz sposób rozwiązania. Za transport powrotny płacimy w przypadku wymiany towaru, jeśli jako transport powrotny wybierzesz opcję: „Przynosisz to do oddziału” i wybierzesz dowolny punkt odbioru.
-
Umieść biżuterię w pudełku prezentowym z logo, które otrzymałeś przy dostawie. Jeśli nie masz już pudełka, użyj alternatywnego opakowania, które zabezpieczy biżuterię podczas transportu.
-
Do biżuterii dołącz kopię dowodu dostawy z numerem zamówienia, lub wystarczy kartka z numerem Twojego zamówienia, co pozwoli nam przyporządkować Twoje zapytanie do prawidłowego zamówienia.
-
Wybierz bezpieczną metodę pakowania i dostawy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub straty podczas dostawy.
-
Gdy tylko towar do nas dotrze, niezwłocznie rozpatrzymy żądanie.
-
Zapewniamy, że spełnimy Twoją prośbę i postaramy się wszystko naprawić szybko, ku Twojej maksymalnej satysfakcji.